[MediaBelofte 2019] Guy Grimmelt over mediatalent
23-09-2018 08:00:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 6478 | Tags:

Dit jaar wordt voor de vierde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op donderdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de  MediaBelofte 2019 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is nu aan Guy Grimmelt, marketing & business development director bij Exterion Media.

Aaron Spijkers

Programmatic Lead | Kinetic

Vorig jaar volgens mij al talent bij de programmatic awards, dus eigenlijk is ie deze categorie al ontstegen? Desalniettemin wil ik hem wel noemen aangezien hij onbevangen en pro actief zijn rol bij Kinetic vervult en daarbij ook soms het lef toont om binnen Group M over de grenzen te kijken vanuit zijn liefde voor het digitale vak. Daarnaast is het gewoon ook een aardige vent!

Michael Kloosterhuis

Digital Display & DOOH Consultant | Traffic Builders

Ook weer een jonge vent die echt met zijn vak bezig is. Michael beseft dat ie al heel veel weet, maar er nog steeds zoveel meer te leren is. Leuk om te zien dat hij het lef toont om dingen te doen die ook soms buiten het comfort ligt van wat en wie hij kent en weet. Zo neemt hij soms de pen ter hand om een artikel te publiceren in Emerce en ook dat toont aan dat hij kwetsbaar kan zijn en lef toont. Inhoudelijk sterk, leergierig, iemand om in de gaten te houden.

Manon Bogman

Marketing Data Analyst | Exterion Media

Altijd lastig om ‘eigen mensen’ in dit soort zaken naar voren te schuiven, want gelukkig hebben we er meer van en ik wil ze ook niet kwijtraken (je bent gewaarschuwd!), maar Manon is direct uit de schoolbanken hier terecht gekomen en zo intens blij als ze met cijfers mag ‘klooien’. Ik ken weinig meiden die zo blij kunnen worden van BI-tools, sql en allerlei ander zaken die ik werkelijk niet begrijp. Altijd scherp, altijd tot in detail kloppend, een bruggenbouwer richting onze sales en product proposities, zeker nu onderbouwing van wat we doen en wie we bereiken steeds belangrijker wordt. Iemand waarvan je inhoudelijk en als mens meteen blij van wordt als je d’r tegenkomt.

www.exterionmedia.nl
www.demedia100.nl

 

Draag ook iemand voor voor MediaBelofte 2019!

 

DeMedia100 wordt gesponsord door