[MediaBelofte 2019] Stephan Alspeer over mediatalent
24-09-2018 23:55:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 5355 | Tags:

Dit jaar wordt voor de vierde keer de MediaBelofte van het Jaar gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door het Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

De feestelijke huldiging zal zijn tijdens het DeMedia100 Diner op donderdag 6 december in Amsterdam.

1500 professionals in media en marketingcommunicatie kiezen de  MediaBelofte 2019 uit een lijst met 10 genomineerden. Iedereen mag mediatalenten voordragen voor een nominatie.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Het woord is aan Interim Digital Strategy Director Stephan Alspeer.

 

Marieke Scholten

Strategic Insights Manager | Etcetera

Strategen groeien niet met bosjes aan de boom en als ze groeien dan gaat het langzaam. Dat geldt niet voor Marieke, een steengoede strateeg die trends durft te duiden en data kan gebruiken. Ze leerde het vak bij Etcetera.

 

Berna Toprak

Redacteur | WOMEN Inc.

De aanjager van de coalitie inclusiviteit binnen de media. Ze heeft het voor elkaar gekregen om RTL, NPO, VICE en vele andere mediapartijen om tafel te krijgen en inzichtelijk te maken wat de noodzaak is van meer kleur op tv en hoe we stereotyperingen over seksuele-voorkeur en sekse kunnen bestrijden.

Nisrine Sahla

Redacteur | NOS Stories

Stille kracht achter de NOS stories, lees het belangrijkste initietief van de NOS waarbij ze zich richten op jongeren tussen het jeugdjournaal en 21 jaar. Ook wel de Obama generatie genoemnd. Waarom ze op de lijst hoort? Ze is van een nieuwe generatie die niet meer praat over integratie maar het is. (welkom generatie z). Ze onthulde onder meer de expose groepen op Telegram en maakt samen met een klein team super relevante nieuwsvideos.

Milou Deelen

Freelance journalist

Powerchick, Het voorbeeld voor iedere moderne man en de spreekbuis voor veel vrouwen. Ik nomineer haar voor haar werk als journalist, Youtuber, bladenmaker en opiniemaker. En het lef dat ze toont om onze platformen te gebruiken voor een boodschap en die niet bij iedereen aanslaat maar voor een nieuwe generatie super belangrijk is.

Marlisa Docter

Connection Planning Unilever | Mindshare

Een talentvolle strateeg en project drager. Helpt Unilever samen met haar Minshare collega’s naar een fase in media en online. Een van de vele talenten binnen Mindshare.

www.demedia100.nl

 

Draag ook iemand voor voor MediaBelofte 2019!

 

DeMedia100 wordt gesponsord door