MediaCom domineert mediapitches en wint nu Alibaba Group
10-09-2018 09:44:00 | Door: Maarten Hafkamp | hits: 2177 | Tags:

Alibaba Group heeft MediaCom aangesteld voor de wereldwijde mediastrategie en inkoop van de merken Tmall World, Alibaba Cloud, Dingtalk en Taobao International. De Chinese retailgigant wil zijn e-commercenetwerk in het buitenland uitbreiden en denkt dat het beste te kunnen doen met het mediabureau van GroupM, onderdeel van WPP.

MediaCom won een pitch met Publicis Media, Dentsu Aegis Network en Wavemaker. Het is de zoveelste keer dit jaar dat MediaCom aan het langste eind trekt in mediapitches. Zo consolideerden Mars en Shell dit jaar hun mediabudget bij MediaCom en koos adidas wereldwijd voor het bureau. In Nederland won MediaCom eerder dit jaar ABN Amro als grote klant.

www.mediacom.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie