MediaCom wereldwijd het meest succesvol in pitches in eerste helft 2018
20-09-2018 10:16:08 | Door: | hits: 3149 | Tags:

MediaCom, onderdeel van WPP’s GroupM, blijkt in het eerste halfjaar de grote winnaar in mediapitches. Het mediabureau won in de eerste helft van dit jaar voor 800 miljoen dollar aan new business, omgerekend ruim 680 miljoen euro.

Onderzoeker COMvergence deed een analyse van 915 internationale en lokale pitches in 31 grote reclamemarkten.  

MediaCom deed het heel goed in de regio’s Europa en APAC. Daardoor werd moederbedrijf GroupM de best presterende bureaugroep wereldwijd. 

Belangrijke accountwinst was er voor MediaCom met merken als Hilton, Mars, Shell, adidas en Sky. Recent werd ook Alibaba gewonnen. In Nederland won MediaCom eerder dit jaar ABN Amro als grote klant.

www,mediacom.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie