MediaMonks Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google
06-02-2017 11:02:58 | Door: Katja Brokke | hits: 4007 | Tags:

MediaMonks is officieel benoemd als eerste Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google in Latijns-Amerika en de Azië-Pacificregio, een toevoeging aan de bestaande samenwerking binnen EMEA en de VS. Het officiële partnership maakt MediaMonks de eerste wereldwijde aangewezen expert van DoubleClick voor merken die rich-media executions willen bouwen binnen display advertising.

Het DoubleClick Certified Marketing Partner-programma werd in juni 2016 gestart als poging om adverteerders beter te kunnen verbinden met digitale marketingexperts. MediaMonks, die al zeven jaar samenwerkt met DoubleClick, ondersteunt merken als Ikea, Jumeirah, Netflix en Toyota in het bouwen van geïntegreerde rich-media concepts. 

Victor Knaap, CEO van MediaMonks: “Het partnership tussen MediaMonks en DoubleClick maakt het mogelijk om de creatieve grenzen op te zoeken van de merken waar we voor werken, terwijl we ons in het midden van de technische innovatie van display advertising bevinden. DoubleClick helpt ons om constant de nieuwe mogelijkheden van digital creative te pushen, vooral nu in de nieuwe wereld van dynamische en programmatische reclame. Display advertising is het begin van een campagne en niet een overweging achteraf.”

Ryan Tetuan, Head Creative Agency Solutions van Google: “We merken dat steeds meer adverteerders en bureaus de expertise van onze creatieve partners inzetten wanneer ze zich door de soms complexe wereld van data-driven creative navigeren. Door gebruik te maken van een partner als MediaMonks kan ik onze klanten verzekeren dat ze hoogstaande kwaliteit service en advies krijgen met betrekking tot de producten van DoubleClick Creative.”

www.mediamonks.com
www.doubleclickbygoogle.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie