MediaMonks haalt tot nu toe 103 leeuwen binnen in Cannes
21-06-2017 11:35:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3386 | Tags:

MediaMonks heeft 20 juni zes Cannes Lions gewonnen. Enter Sandbox, een project voor Audi in samenwerking met POL Oslo, heeft in de categorie Cyber één gouden Lion en twee zilveren Lions gewonnen: goud in subcategorie Cars & Automotive Products & Services, zilver in Tangible Tech en Live Digital. 

Quest To Legoland, een project voor Legoland Florida Resort en VML, heeft in de categorie Mobile een zilveren Lion gewonnen in subcategorie App Games, en brons in Activation by Location. Het project dat MediaMonks maakte in samenwerking met Goodby Silverstein & Partners voor Adobe, genaamd Make A Masterpiece, heeft een zilveren Lion gewonnen in de categorie Cyber - Microsite.

Wesley ter Haar, Co-Founder en COO van MediaMonks: "Het is altijd een eer wanneer je werk wordt erkend door de beste mensen uit het vak. Het is motiverend om te zien dat een aantal van onze meest gedurfde en moedigste ideeën het dit jaar zo goed hebben gedaan, en wil dan ook graag onze partners en de merken waarmee we hebben gewerkt bedanken voor hun lef en ambitie." 

Met de winst van 20 juni heeft MediaMonks nu een totaal van 103 Lions op zijn naam staan.

www.mediamonks.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie