MediaReach verwerft de concessie van AVIA Nederland voor exploitatie van ruim 1000 Digital Screens Outdoor
22-12-2016 15:50:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4789 | Tags:

Het Digital On the Go netwerk van MediaReach bestaat op dit moment uit ruim 450 Digital Screens Instore. De schermen zijn op ooghoogte geplaatst in de shops van onder andere Shell, Total, Esso en Texaco.

Per 1 januari 2017 worden ruim 1.000 schermen aan dit netwerk toegevoegd. De uitrol van de Digital Screens Outdoor zal in januari 2017 van start gaan met de plaatsing van ruim 250 Screens op de grootste tanklocaties van AVIA Nederland. Uiterlijk eind Q2 2017 is het netwerk volledig uitgerold. Met deze uitbreiding wordt MediaReach de grootste aanbieder van Digital Screens binnen het On the Go segment.

De AVIA formule is de snelst groeiende aanbieder van brandstoffen en is met ruim 360 tanklocaties het tweede merk in Nederland qua locatiedichtheid. De verkooppunten van AVIA bevinden zich allen binnen de stedelijke gebieden en bedienen maandelijks ruim 2 miljoen klanten.

Aan de pomp binnen het gezichtsveld van de klant zullen meer dan 1.000 Full HD 24 inch LED Screens Outdoor worden gemonteerd. Daarnaast zijn de AVIA Shops voorzien van Digital Screens Instore. De content voor de Digital Screens Outdoor en Instore wordt centraal aangestuurd en zal bestaan uit een mix van nieuws en (shop)aanbiedingen. De vaste looplengte van 150 seconden is afgestemd op de gemiddelde duur van een tankbeurt en een gemiddeld bezoek aan de shop.

Het DOOH netwerk van MediaReach leent zich perfect voor de inzet van Programmatic Advertising.

Zo kunnen campagnes vooraf op basis van onder andere locatie, dagdeel, tijd en temperatuur worden ingepland. Ook maatwerkkoppelingen zoals bijvoorbeeld een live- en newsfeeds behoren tot de mogelijkheden.

www.mediareach.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie