Megawatt Advertising verzorgt herpositionering Korein Groep naar Wij zijn JONG
09-02-2018 11:16:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 2220 | Tags:

Megawatt Advertising heeft de herpositionering van Korein Groep gerealiseerd. De merknaam Korein, die staat voor Kinderopvang Regio Eindhoven, sloot niet meer aan bij de ambitie om een bredere en intensievere rol te spelen in de verrijking van kindontwikkeling. Daarom ontwikkelde Megawatt de nieuwe merknaam: Wij zijn JONG. JONG staat voor Jeugd Ontwikkeling Nederland Groep.

Onno van Gent, marketingverantwoordelijke bij Wij zijn JONG: "We zijn na de zomer op zoek gegeaan naar een reclamebureau, dat ons kon helpen met de herpositionering en rebranding. Megawatt heeft een doortastende aanpak die direct doordringt tot de kern van de organisatie. Dat is essentieel om daarna een passende doorvertaling te maken. We zijn dan ook enorm tevreden over de samenwerking van de afgelopen maanden en trots op het eindresultaat."

Stephan Kwast, managing director bij Megawatt Advertising: "De afgelopen maanden waren intensief en we hebben enorm veel werk mogen verzetten om eind januari alle 2000 medewerkers binnen de groep kennis te laten maken met de nieuwe naam en het nieuwe gezicht van deze organisatie."

Simon Coolen, creative director bij Megawatt Advertising: "Een nieuwe naam vraagt natuurlijk om een nieuwe visuele identiteit en omdat videocontent steeds belangrijker wordt, hebben we het nieuwe verhaal van Wij zijn JONG ook verfilmd." 

Over Wij zijn JONG 

Wij zijn JONG inspireert kinderen, jeugd en jongeren om met zelfvertrouwen goede keuzes te maken en te geloven in hun eigen talent. De verschillende divisies in de groep bieden kinderen en jongeren de begeleiding die nodig is om ze te helpen opgroeien tot sociale, bekwame en zelfstandige volwassenen. 

Wij zijn JONG draagt vanuit ruim 200 locaties dagelijks bij aan de verrijking van meer dan 22.000 kinderen en 50.000 opvoeders. Wij zijn JONG kent de divisies RIJKT (kenniscentrum voor toegepaste pedagogiek), KSS (levering van bedrijfskundige expertise) en kinderopvangdivisies Korein Kinderplein en Skar. De groep heeft ruim 2000 professionals in dienst en heeft een omzet van circa 85 miljoen euro per jaar.

www.wijzijnjong.nl
www.superchargeyourbrand.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie