Metro en JD Sports brengen ode aan sneakers
25-05-2018 09:58:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3498 | Tags:

Sneakers zijn populairder dan ooit. Zeker onder de jonge actieve doelgroep van Metro. 

Metro brengt voor het tweede jaar een speciale editie uit die helemaal in het teken staat van sneakers. Dit keer samen met JD Sports.

Op vrijdag 25 mei zijn de Metro-bakken op alle stations gevuld met de speciale krant. Naast de verspreiding in het openbaar vervoer zal de krant op deze dag ook te vinden zijn bij alle JD Sports vestigingen in Nederland.

Het nieuws is voor één dag overboord gegooid door de redactie. De special staat namelijk propvol met beroemde sneakerheads, tips en heel veel meer lekkers voor de sneakerliefhebbers.

Op Metronieuws.nl en social media wordt alle content gedeeld en verrijkt met video.

Jeroen Meersma, uitgever Metro: "De verwachting is dat weer duizenden lezers discussiëren over hun favoriete sneakers en deze Metro zien als een collectorsitem. Vorig jaar zagen we dat mensen massaal opriepen om Metro voor hen als bewaarexemplaar van de stations mee te nemen.”

Naast de artikelen over sneakers, worden er ook nog eens schoenen van JD Sports weggegeven. JD Sports is namelijk exclusief partner van deze sneaker editie.

Jennifer Middeldorp, North European Marketing Manager bij JD Sports: "Sneakers zijn niet alleen schoenen, maar een way of life. Bij JD werken allemaal sneakerheads. Wij werken geregeld samen met de tofste influencers en artiesten om hen als eerste de kans te geven op de nieuwste en onze JD exclusive producten. De samenwerking met Metro geeft ons de mogelijkheid om een kijkje te geven in hun leven en de sneakerwereld.”

www.metronieuws.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie