Michael Maaskamp Creative Director bij a friend of mine
19-10-2017 10:24:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2841 | Tags:

Met tien jaar ervaring aan bureauzijde, van boutique design agencies en startups tot netwerkbureaus, is a friend of mine (part of Dept) een ervaren creatieve kracht rijker. De afgelopen twee jaar heeft Maaskamp gewerkt als freelancer en heeft hij onder andere bijgedragen aan projecten voor verschillende Dept agencies, waaronder a friend of mine. Maaskamp is aangesteld als Creative Director.

Het Amsterdamse creativity agency werkt dagelijks met een team van 45 voor A-merken zoals Chocomel, bol.com, Tui, JBL en de Koninklijke Bibliotheek.

Michael Maaskamp: “Het is eigenlijk ‘gewoon’ old school merken bouwen, maar dan op de meest relevante en passende manier met alle mogelijkheden van nu.” Waarbij hij refereert naar het digitale tijdperk waarin advertising zich nu in begeeft. “Ik ben vooral van het meer poetsen, minder lullen, en zie heel erg uit naar het werken bij a friend of mine.”

A friend of mine is onderdeel van Dept, een internationaal netwerk van leading digital agencies.

www.deptagency.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie