Miele kiest voor Dawn
10-04-2018 18:42:52 | Door: Max Vlugt | hits: 4406 | Tags:

Na een pitch heeft Miele gekozen voor het creatief strategisch bureau Dawn uit Amsterdam. Het Duitse familiebedrijf wil haar positie de komende tijd samen met Dawn in alle touchpoints gaan uitbouwen.

Patricia Slootjes, Director Marketing Miele Nederland: "Miele is van oudsher de onbetwiste marktleider, zeker in wassen. In de veranderende markt heeft Miele in Nederland een vernieuwde visie op communicatie nodig om zich te onderscheiden van andere merken. Daarin staat de beweging van praten over apparaten naar het centraal zetten van consumenteninzicht voorop. De duurzaamheid en lange levensduur van Miele apparaten zijn vandaag de dag nog steeds een begrip, maar de concurrentie van oude en nieuwe bekenden is groot. Op dit moment is de innovatiekracht van het merk, net als de aandacht voor het milieu, op topniveau. Aan Dawn de opdracht dit in alle communicatie naar voren te laten komen."

Vooral op het gebied van wassen wil Miele de komende tijd haar toegevoegde waarde benadrukken. Binnenkort zal een nieuwe campagne voor de wassen-categorie worden gelanceerd, ontwikkeld door Dawn.

www.miele.nl
www.dawn.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie