Mindshare Greenhouse wint pitch Red Bull
04-02-2020 09:44:19 | Door: Saskia van Weert | hits: 7964 | Tags:

Mindshare Greenhouse is als winnaar uit het pitchtraject voor Red Bull Nederland gekomen. Red Bull is het derde grote account dat in korte tijd heeft gekozen voor Mindshare Greenhouse, eind 2019 kozen Nederlandse Loterij en De Bijenkorf al voor het mediabureau.

De samenwerking met Red Bull is begin 2020 van start gegaan en omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie voor alle kanalen van het merk.

Het account zal onder leiding van Ellen van Meerendonk, Client Leadership Director bij Mindshare, komen te staan. Ellen van Meerendonk: "We kijken uit naar de samenwerking met Red Bull. We zullen ons richten tot het versnellen van de lokale groei en de versterking van de culturele zichtbaarheid in Nederland.”

Atva van Zanten, CEO Mindshare Greenhouse Nederland: "We zijn erg enthousiast dat Red Bull ons strategisch advies en onze geïntegreerde propositie waardeert. Red Bull is een voorbeeld voor veel merken en inspirator voor consumenten. Wij zijn heel trots op het nieuwe partnerschap met Red Bull en gaan er samen voor zorgen dat het merk (en de sales) nog sterker worden. Daarnaast is het natuurlijk een mooi bewijs dat onze ervaring en visie op brand-to-demand communicatieproblemen relevanter is dan ooit."

www.mindshareworld.com
www.redbull.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie