Myrthe van der Erve COO bij The Next Web
01-11-2018 08:52:32 | Door: Marianna Beets | hits: 3789 | Tags:

The Next Web (TNW) kondigt aan dat Myrthe van der Erve zich als Chief Operations Officer aansluit bij Boris Veldhuijzen van Zanten, Founder en CEO, Patrick de Laive, Founder en Chief Product, en Robert-Jan de Laive, CFO. Myrthe van der Erve gaat bij TNW aan de slag na verschillende rollen in business development, management en digitale ontwikkeling in media, consultancy and fintech bedrijven Sanoma Media, Magnus Consultant en Virtual Affairs.

 De nieuwe aanwinst volgt na een periode van groei voor TNW. Een paar weken geleden kondigde TNW aan zijn jaarlijkse tech evenement te verhuizen van de  Westergasfabriek naar NDSM om de groei aan te kunnen en meer bezoekers te verwelkomen in 2019. TNW organiseert eind dit jaar ook een blockchain-gerelateerd evenement in Londen en overweegt nieuwe tech spaces in Amsterdam te openen. TNW's eerste tech hub, TQ, opende in oktober 2016 en heeft inmiddels zijn volle capaciteit bereikt.

Myrthe van der Erve: "Ik ben zeer vereerd om samen met Boris, Patrick en Robert Jan deel te mogen uitmaken van het management van TNW als COO. Ik ben ongelofelijk enthousiast om TNW te helpen in haar volgende groeifase, mede door operational excellence. Ik ben ervan overtuigd dat TNW een steeds grotere rol kan en moet spelen om technology enthusiasts te verenigen en te versterken."

Boris Veldhuijzen van Zanten: “Gezien de grootte van ons bedrijf en de plannen voor de toekomst, wordt het steeds belangrijker om de operations efficiënt en zonder moeilijkheden te laten verlopen. We zijn daarom heel blij om Myrthe te mogen verwelkomen. Myrthe wordt verantwoordelijk voor de organisatie van TNW, en zal daarbij de unieke aspecten van het bedrijf blijven benadrukken om het succesverhaal door te zetten.” 

www.thenextweb.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie