N=5 ontwikkelt campagne voor NS
06-01-2017 14:16:00 | Door: Ton Boom | hits: 3505 | Tags:

De periode rond oud en nieuw is traditioneel een tijd waarin we goede voornemens maken. In de top van goede voornemens staat meer tijd doorbrengen met elkaar, zo blijkt uit onderzoek. Want, zo vinden we, niets gaat boven echt contact. En hoewel social media helpen om mensen met elkaar te verbinden, weegt uiteindelijk niets op tegen die echte ontmoeting.

Daarom helpt NS mensen een stukje op weg. Op weg naar een afspraak in het echte leven. In een activatie stelt zij daarom de vraag wat het in 2017 gaat worden: posten of proosten? Chatten of kletsen? Liken of echt leuk?

Oftewel: ga erop uit en spreek eens af met vrienden die je al te lang niet meer gezien hebt. Om dit makkelijker te maken, komt NS met een handige sociale reisplanner op Facebook, waarmee je in één keer zowel een uitnodiging als een routeplanner voor jullie beiden kunt maken.

Het thema ‘De trein brengt mensen bij elkaar’ is ook terug te zien op tv. Het is onderdeel van de succesvolle campagne Waar ga jij naartoe vandaag?, die sinds juni 2014 loopt. De campagne is in staat gebleken om van NS een sterker merk te maken en beter weerbaar tegen grote incidenten. Het afgelopen jaar deed de campagne de emotionele binding tussen reizigers en NS enorm stijgen.

www.nis5.nl
www.ns.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie