NRC vernieuwt
15-02-2017 12:23:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 5211 | Tags:

NRC heeft deze week de integratie van de redactie voltooid. Er was een presentatie in het Compagnietheater in Amsterdam. Wij spreken daar Madelon Fortuin, commercieel directeur van NRC Media.

Madelon Fortuin: "De missie van NRC is de beste kwaliteitsjournalistiek van Nederland maken. Bij NRC schrijft een journalist voor één merk met drie podia; de ochtendkrant, de middagkrant en nrc.nl. Per vandaag hebben we een ochtend- en middagkrant waarin de NRC-journalistiek het beste tot zijn recht komt. De sterke elementen van de ochtendkrant gaan voortaan ook naar de middag en andersom. Met deze vernieuwingen blijven wij zowel in de ochtend als de middag relevant voor onze lezers en waardevol voor adverteerders. Gelijktijdig met de redactionele vernieuwingen hebben wij ook ons aanbod vernieuwd. NRC biedt per 2017 – naast de digitale mogelijkheden – twee krachtige printproposities NRC Doordeweeks en NRC Weekend om een hoog geëngageerde lezer te bereiken."

"De wijze waarop wij onze kwaliteitsjournalistiek brengen, is voortdurend aan verandering onderhevig. Overeenkomstig het medialandschap waarin wij ons bevinden. En NRC heeft de intellectuele lenigheid die ervoor zorgt dat onze content relevant en waardevol is en blijft voor onze lezers. En daarmee dus ook voor onze adverteerders.  In deze video spreken Peter Vandermeersch, Xavier van Leeuwe, Wieland van Dijk en Anouk van Kampen over de ontwikkelingen binnen NRC. "


www.nrcmedia.nl

www.nrc.nl


Zie ook:

Mediahuis boekt in 2016 11 procent hogere winst, NRC Media groeit mee

Stevige digitale stijging van NRC maakt daling papier ruimschoots goed


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie