Nathalie Peters, Marc Gooijer en Diederik Breijer lanceren MORGENFRISK | the in-housing company
08-01-2020 07:38:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 13502 | Tags:

Nathalie Peters, Marc Gooijer en Diederik Breijer lanceren marketingservicesbedrijf MORGENFRISK | the in-housing company. Samen met multidisciplinaire denkers, strategen, consultants en experts werkt MORGENFRISK voor merken die in-house meer controle willen hebben over het nieuwe datagedreven marketingspeelveld, om meer groei te realiseren.

Diederik Breijer, Managing Partner: “We hebben allemaal de afgelopen jaren kunnen zien dat de revolutie in elke sector vooral gedreven wordt door de opkomst van technologie. Hierdoor is ook de marketingarena in een razend tempo een compleet datagedreven digitale arena geworden. In deze nieuwe complexe wereld staan data en tech centraal, zijn consumer touchpoints meer versnipperd dan ooit en vraagt het nieuwe marketingspel om andere kennis, skills en partners. Het realiseren van groei is voor veel bedrijven hierdoor uitdagend geworden. MORGENFRISK is een nieuw soort marketingservicesbedrijf dat organisaties de oplossingen biedt waarmee ze het nieuwe marketing beter gaan begrijpen, zelf kunnen organiseren en hierdoor hun resultaten kunnen verbeteren.”

Nathalie Peters: “De wereldwijde beweging die we zien, is dat veel merken een enorme behoefte hebben aan meer eigen kennis, grip en controle over hun eigen digitale marketingactiviteiten. De trend rond in-housing van onder meer media en advertising activiteiten is hier onderdeel van en markeert één van de meest ingrijpende momenten van verandering die de reclame- en marketingsector beïnvloeden. Het nieuwste CMO-onderzoek van het IAB, dat net in november gepubliceerd is, laat deze ontwikkeling ook duidelijk zien. Met MORGENFRISK brengen we veel kennis in en helpen wij bedrijven bij hun in-housing. Hierbij focussen we ons op de waardecreatie die we samen kunnen realiseren, waarna ze zelfstandig hun pad kunnen vervolgen. We zijn geen bureau of agency. We helpen bedrijven het zelf te kunnen doen.”

Marc Gooijer: "Het opzetten van een eigen marketingdata en -technologie infrastructuur lijkt voor veel bedrijven een black box. Met MORGENFRISK gaan we ze hierbij ondersteunen. Van strategie tot en met implementatie, training en sourcing. Fantastisch om op deze manier mijn kennis en ervaring te kunnen gaan inzetten.”

Diederik Breijer en Nathalie Peters waren respectievelijk CEO Benelux en Digital Transformation Director van IPG Mediabrands. Marc Gooijer was Director Data bij Talpa Network.

www.morgenfriskcompany.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie