Nathalie Peters ontvangt Coq d’Honneur van het genootschap voor reclame
20-03-2018 14:03:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3145 | Tags:

Het Genootschap voor Reclame heeft de jaarlijkse ereprijzen uitgereikt aan mensen die zich hebben inzet voor het marketingcommunicatie vak. Nathalie Peters, head of Digital Transformation IPG Mediabrands, ontving de Coq d’Honneur.

De prijs is bestemd voor vakgenoten die het afgelopen jaar een markante prestatie hebben geleverd.

Nathalie Peters, head of Digital Transformation Mediabrands): “Ik beschouw het als een grote eer dat ik de Coq d’Honneur heb mogen ontvangen. Met veel passie en liefde probeer ik innovatie in ons vak te realiseren. Zowel bij IPG Mediabrands als in mijn rol als IAB voorzitter merk ik dat er altijd overeenkomstige belangen zijn waarop je met elkaar de next steps kunt zetten. In de komende jaren ontstaat er een nieuw dynamisch ecosysteem in onze industrie. Ik wil daarin als bruggenbouwer partijen bij elkaar brengen. De verandering omarmen en daar daadwerkelijk op acteren. Deze Coq d’Honneur geeft me daartoe extra energie.”

Diederik Breijer, CEO IPG Mediabrands Benelux: “Ik ben trots dat het werk en de tomeloze inzet van Nathalie wordt beloond met een Coq d’Honneur van het GVR, ook kijkend naar de lijst met eerdere winnaars waar zij nu tussen staat. Zowel binnen IPG Mediabrands als in haar bestuurlijke functies is zij een verbinder en bruggenbouwer met een duidelijke visie op de veranderingen in onze branche en op de toekomst van het marketingcommunicatie vak.”

Nathalie Peters werk twaalf jaar voor IPG Mediabrands. Zij startte Initiative Online, was de oprichter en Managing Director van digilogue en gaf leiding aan MAP. Onder haar leiding werden merken als Reprise (Performance Based), Cadreon ( Tradingdesk) en Spring Creek (Social) succesvol in de Nederlandse markt gelanceerd.

Daarna nam zij de rol van head of Digital Transformation IPG Mediabrands op zich. Zij is onder andere een van de drijvende krachten achter het IPG Mediabrands Redefine Retail event en onderzoek en maakt IPG Mediabrands klaar voor de GDPR.

Nathalie vertegenwoordigt IPG Mediabrands in nationale en internationale jury’s ( o.a. Cannes Cyber Lions), is voorzitter van de Esprix Jury, voorzitter van IAB Nederland en secretaris bij de Stichting DNA Gala 2018 ter gelegenheid van 105 jarig jubileum van het Antonie van Leeuwenhoek Ziekenhuis

www.um.nl

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie