Natwerk creëert campagne ter ere van tienjarig bestaan Youfone
05-02-2018 08:54:00 | Door: | hits: 7481 | Tags:

Bureau Natwerk heeft voor het tienjarig bestaan van Youfone de mantra van de telecomprovider Wat You Wil verder uitgediept in een nieuwe campagne. Drie nieuwe commercials op tv en online, een pr-stunt, een out-home-campagne en een actie: 10GB voor 10 euro.

Er zijn drie video's geschoten die staan voor drie archetypische bellers. De Fitboy is als eerste te zien. De video's zijn geregisseerd door Toon Aerts.

Joost Leek, art director bij Natwerk: "We proberen met Natwerk altijd iets te maken wat niet normaal is. Hoewel je dan soms wel eens een missertje moet incasseren, mag dat het streven om altijd te mikken op niet normaal goed nooit in de weg staan. Dat is met deze nieuwe films weer goed gelukt. Toon was de aangewezen persoon om ze te regisseren."

Valentijn Rensing, CEO bij Youfone: "We zijn met Youfone al tien jaar bezig om onze klanten iets te geven waar ze écht op zitten te wachten. Wat You Wil toont zich opnieuw als een ontzettend goeie en duurzame positionering. Je kunt er lekker veel kanten mee op en het past gewoon helemaal bij wie en wat we zijn."

Credits:
Bureau: Natwerk | Production agency: Holy Fools | Regisseur: Toon Aerts | First AD: Juriaan Rohde | D.O.P.: Lex Brand | Gaffer: Chris Vingerhoets | Art Director: Genaro Rosato | Edit: TussenKadijken2 | Music: Remus Ockels | Sounddesign: Hielke Praagman | Online & grading: Joppo de Grot
Verantwoordelijk bij Youfone: Valentijn Rensing, Carel van Hoogenhuyze, Jeremy Carlier

www.youfone.nl
www.natwerk.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie