Natwerk lanceert campagne voor Febo
19-06-2018 11:36:00 | Door: Max Vlugt | hits: 15371 | Tags:

Rapper Donnie pronkte er op Pinkpop al mee: de nieuwe kledingcollectie van FEBO, speciaal voor het komende festivalseizoen. Andere FEBO-fans kunnen nu ook het limited edition Snackshirt en bijbehorend Snacktasje bemachtigen. 

Dennis de Borst, directeur van familiebedrijf FEBO: "De FEBO Snackslippers vlogen vorig jaar als hete kroketten over de toonbank. Binnen één dag waren ze uitverkocht en op Marktplaats werden ze zelfs voor 175 euro aangeboden. Voor pro-snackers die hebben misgegrepen komen we daarom met een nieuwe lijn."

De limited edition FEBO collectie is een initiatief van Natwerk, het reclamebureau dat al vier jaar lang verantwoordelijk is voor alle campagnes van FEBO en in 2015 de rebranding en vernieuwde strategie op zich nam. Eerder introduceerden FEBO en Natwerk onder meer de FEBO Drijf In, Rookworstkroket en VEBO (vegetarische FEBO).

Frank de Ruwe, creative director van Natwerk: "Ambacht en kwaliteit zijn sinds oudsher de handelsmerken van FEBO. Het is te gek om te zien hoe FEBO hier in Nederland zo geliefd mee is geworden. Dat vormt de perfecte basis voor het ontwikkelen van marketingcampagnes, zoals deze, voor het snackmerk."

www.natwerk.nl
www.febo.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie