Natwerk maakt campagne voor Caiway
22-05-2018 15:13:53 | Door: Katja Brokke | hits: 3284 | Tags:

Als het aan Caiway ligt is de tijd van goed genoeg internet voorbij. Internet moet gewoon goed zijn. Dit betekent dat het altijd en in het hele huis moet werken en razendsnel moet zijn - ook als iedereen tegelijk online is. Met dit uitgangspunt ontwikkelde Natwerk de positionering voor Caiway.

Natwerk ontwikkelde een introductiecampagne waarin de gewoontes van mensen veranderen met de komst van Caiway. In drie nieuwe video’s zien we een jonge gamer die niet meer gebogen over het modem in de meterkast hoeft te staan, een moeder die niet langer alleen op de bank zit en een man wiens hobby overbodig is geworden door het snelle internet dat hij nu heeft. Naast de nieuwe films vertaalde Natwerk Gewoon Goed door naar verschillende mediatypen die specifiek op lokaal niveau ingezet kunnen worden: bioscoopreclame, outdoor en online video, bannering, dm en e-dm.

Natwerk won klant Caiway in een pitch, waarin ze Gewoon Goed presenteerden. Tot het einde van het jaar staan er in ieder geval nog meerdere campagnes gepland binnen deze Gewoon Goed-thematiek. Daarnaast produceert Natwerk het hele jaar nog tal van below the line-middelen voor Caiway.

Credits:
Strategie & creatie: Natwerk | Regie & fotografie: Herman Poppelaars | Productie: Natwerk | Camera: Jeroen Kiers | Edit: Jelmar Hoekstra @ Tussen Kadijken 2 | Grade:Joppo @ DeGrot | Sound: Kees Kroot @ Soundcircus | Klant: Caiway

www.natwerk.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie