Natwerk maakt campagne voor FEBO
06-07-2017 16:05:28 | Door: Katja Brokke | hits: 3397 | Tags:

De iconische FEBO-grillburgersaus is vanaf nu los te koop. Reden is de 40ste verjaardag van de grillburger. De door Kamp Seedorf ontworpen pot kost 4 euro en is verkrijgbaar bij alle FEBO-vestigingen, zolang de voorraad strekt. Om dit te vieren organiseert FEBO op 9 juli een intieme FEBBQ-blockparty, met grillburgers en saus in overvloed.

Dennis de Borst, directeur van FEBO: “De grillburger bestaat inmiddels 40 jaar. Toen mijn vader en opa de burger samen ontwikkelden was ‘ie van meet af aan populair. Vorig jaar werden er ruim 3,7 miljoen verkocht. Het recept van de iconische saus is nog steeds geheim: alleen mijn vader, onze kwaliteitsmanager en ik weten dit.”

Kamp Seedorf

Street art collectief Kamp Seedorf werd gevraagd voor het ontwerp van het etiket. De samenwerking is een logische; Kamp Seedorf gaf al eerder, uit eigen initiatief, de muren van Amsterdam kleur met een uitvergrote prent van hun held: de grillburger.

FEBBQ

Ter viering van de verjaardag van de grillburger en de lancering van de limited edition grillburgersaus strijkt op zondag 9 juli vanaf 16:00 uur (totdat de burgers op zijn) een ware FEBBQ neer in Amsterdam. Een grote grill-sessie met gratis grillburgers, gratis bluegrass-muziek en gratis oneindig veel grillburgersaus. Iedereen is welkom! Hiervoor is een Facebook eventpagina aangemaakt.
 
De limited edition grillburgersaus en bijbehorende campagne zijn ontwikkeld in samenwerking met Natwerk.

www.natwerk.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie