Natwerk maakt commercial Intertoys
02-11-2017 15:19:56 | Door: Katja Brokke | hits: 4513 | Tags:

De commercial zit vol met speelgoed. Om dat te bereiken werd het welbekende Intertoysspeelboek binnenstebuiten gekeerd. De spot is zowel online als op tv te zien.

Frank de Ruwe, creatief directeur van Natwerk: “De commercial laat de belevingswereld van een kind zien en dat betekent alles door elkaar. In een kinderwereld kan Barbie in een Lego-huis wonen, met een stel knuffels erbij. Er zijn geen regels. Geheel volgens kindertraditie maakten wij een verlanglijst. Het meest fotogenieke speelgoed mocht auditie komen doen. We werden allemaal weer even kind. Dat speelse maakt Intertoys natuurlijk een droomklant. Daarnaast is het leuk om te zien dat Natwerk na Youfone en RTL weer met een online- en televisiecommercial voor iedereen zichtbaar werk maakt.”

De commercial - met bijbehorende wisselende tag-ons met aanbiedingen – is geproduceerd in samenwerking met Woodwork.


Credits:
Verantwoordelijke bij de klant: Karin de Jong en Saskia Bax | Creative Agency: Natwerk | Production agency: Woodwork Amsterdam | Stop Motion Director & Lead Animator: Cris Wiegand | Music & Sound Design: Soundcircus

www.natwerk.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie