Nederlands Openluchtmuseum kiest TCC
07-12-2016 09:15:46 | Door: | hits: 4393 | Tags:

Het Nederlands Openluchtmuseum heeft na een korte pitch het Bredase The Communication Company (TCC) gekozen om haar nieuwe campagne te ontwikkelen. Centraal hierin zal de Canon van Nederland staan, een tentoonstelling die in de zomer van 2017 wordt geopend.

Cees Faes, CEO van TCC: “Het Nederlands Openluchtmuseum is het op één na meest favoriete museum van Nederland en het staat bekend als een plek waar je de geschiedenis echt kunt meemaken. De spectaculaire, deels interactieve Canon van Nederland gaat hier nog verder verdieping aan geven, die moet je gezien hebben.”

Pien Rommens, marketing communicatie manager van het Nederlands Openluchtmuseum: “We hebben voor TCC gekozen omdat ze voor een toch wel complexe campagne briefing een heel simpele oplossing wisten te vinden. Met de nieuwe campagne willen we de groei die het museum de afgelopen jaren heeft doorgemaakt nog een beetje versnellen want de Canon is voor iedereen een must see.”

www.tcc.com
www.openluchtmuseum.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie