Nestlé kiest voor THRIVE van IPG Mediabrands
29-06-2018 13:08:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4108 | Tags:

Nestlé Nederland, met onder meer merken KITKAT, Nescafé en Maggi, en NESPRESSO hebben middels een uitgebreid evaluatieproces tussen drie bureaus unaniem gekozen voor THRIVE van IPG Mediabrands als nieuwe mediabureaupartner vanaf 1 juli 2018, voor een periode van minimaal drie jaar.

IPG Mediabrands heeft wereldwijd voor het Nestlé account een onafhankelijke full service media unit opgericht met de naam THRIVE. Naast Mediabrands waren Wavemaker en het bestaande bureau van Nestlé Nederland, Zenith uitgenodigd deel te nemen aan de mediareview. THRIVE is in deze nieuwe samenwerking verantwoordelijk voor de volledige cross mediale strategie (offline en online) en de implementatie ervan.

Valerie van Schaick, hoofd Marketing & Communications Nestlé Nederland: "Het medialandschap is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Dit, in combinatie met onze toenemende digitale ambities, heeft geleid tot ons besluit om ons opnieuw te oriënteren binnen de context van het Nederlandse medialandschap."

Publicis One heeft na zorgvuldige afwegingen en op basis van een open dialoog besloten om niet deel te nemen aan de RFP-fase van de media-evaluatie. Per 1 juli neemt Nestlé Nederland afscheid van Zenith na bijna 10 jaar succesvolle samenwerking. Zij wil het team van Zenith / Publicis One bedanken voor een succesvolle en zeer aangename samenwerking in de afgelopen jaren.

Blue Mango, onderdeel van GroupM/WPP, blijft voor Nespresso Nederland de performance campagnes uitvoeren en wordt niet beïnvloed door de benoeming van THRIVE.

www.ipgmediabrands.com   
www.nespresso.nl    
www.nestle.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie