Nieuwe Digital Development Director en Research Director voor Mediaxplain*
08-11-2017 13:27:00 | Door: Katja Brokke | hits: 1898 | Tags:

De constante zoektocht van Mediaxplain* naar vakgenoten heeft geresulteerd in het recruiten van twee nieuwe directors: Rolf van Houten en Marloes Rijnders.

Van Houten heeft ruim tien jaar ervaring bij onder andere PepsiCo en is gerekruteerd als eindverantwoordelijke voor alle digitale plannen en de uitvoering daarvan richting opdrachtgevers. Ook met MXProductions*, de productietak van Mediaxplain*, beoogt Van Houten flinke stappen te maken om creatieve output te optimaliseren. 

Van Houten: “Communicatie wordt steeds vluchtiger. Dit maakt het voor merken een uitdaging om op te vallen en relevant te blijven voor de consument. De kracht van succesvolle campagnes wordt bepaald door de juiste combinatie van creativiteit, data, technologie en strategie. Ik geloof dat we met de implementatie van deze mix het verschil kunnen maken!”

Research Director Rijnders is aangenomen om te anticiperen op de toekomst. Haar uitdaging wordt het innoveren van insights in de breedste zin van het woord, zowel op bestaande data en methodologieën, als in nieuw te ontwikkelen producten en services. Na een lange carrière bij diverse mediabureaus, start Rijndersbij Mediaxplain*.

www.mediaxplain.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie