Groei bioscoopnetwerk FoxScreen
21-06-2016 11:43:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3007 | Tags:

FoxScreen zet een belangrijke stap wat betreft de groei van haar netwerk. Na de start met 52 bioscopen in 2015, is het bioscoopnetwerk inmiddels uitgebreid met 10 bioscopen. Het netwerk van FoxScreen bestaat nu uit 62 bioscopen met in totaal 240 zalen.

Gerrit Verschoor, Client Service Director FoxScreen: ‘’Met deze uitbreiding biedt FoxScreen nu ruim 30% aanvullend bereik op de bestaande Nederlandse markt voor bioscoopreclame. Hierdoor kan nu een hele interessante en impactvolle propositie voor landelijke adverteerders in bioscoopland worden gerealiseerd. Ook het hoge bereik onder jongeren, voor veel adverteerders een cruciale doelgroep, krijgt door inzet van bioscoopreclame een steeds belangrijkere rol in mediaplannen.’’

Daarnaast heeft FoxScreen Bioscoopreclame zijn nieuwe website www.foxscreen.nl gelanceerd. Een brede variatie aan onderwerpen komt aan bod die iedere adverteerder helpt een gefundeerde keuze te maken voor bioscoopreclame.

Zo presenteert FoxScreen wekelijks de Top 10 van het Nederlandse bioscoopbezoek en de komende releases. Daarnaast worden insights in onderzoeksresultaten gegeven die het positieve effect van bioscoopreclame in de mediamix aantonen.

De nieuwe website is de essentiële informatiebron voor iedereen die interesse heeft in bioscoopreclame en daar meer over te weten wil komen.

www.foxscreen.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie