Nomad Foods Europe kiest Zenith als Europees mediabureau
18-04-2016 10:28:00 | Door: | hits: 3441 | Tags:

Nomad Foods Europe heeft Zenith, onderdeel van Publicis Media, aangesteld voor het beheren van haar Europese (waaronder Nederland) mediacommunicatie, zowel offline als online, en vervangt hiermee huidige bureaus Havas Media, Initiative, Virta en Mediacom.

Gevestigd in Londen, is Nomad Foods Europe het grootste bedrijf in diepgevroren levensmiddelen in Europa, met een nummer één positie in tien markten. In haar portfolio staan markt leidende merken als Birds Eye, Iglo en Findus. 

Het contract gaat per direct in, waarbij Zenith de kernmarkten van Nomad Foods Europe zal samenvoegen in een bureau om een geïntegreerde strategische aanpak van de mediacommunicatie te leveren.

Het bedrijf beslaat meerdere Europese markten waaronder: Nederland, Oostenrijk, België, Finland, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Noorwegen, Portugal, Spanje, Zweden en het Verenigd Koninkrijk.

Mark Howley, CEO, Zenith UK: “We zijn zeer verheugd met de aanstelling door Nomad Foods Europe. We kijken er naar uit om samen te werken met hun leidende Europese diepvriesmerken en hen te helpen om hun communicatie naar een hoger niveau te tillen.”

Andy Weston-Webb, Chief Commercial Officer bij Nomad Foods Europe: “Zenith is een word-class mediabureau met verregaande expertise over het gehele media en digitale spectrum en we kijken dan ook uit naar dit nieuwe partnerschap. Ik zou Havas Media graag willen bedanken voor het helpen om ons uit te laten groeien tot een echte multi-channel adverteerder, alsmede onze voorgaande bureaus op de Findus markten voor hun diensten en gewaardeerde partnerschap over de afgelopen jaren.”

www.zenithoptimedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie