Oatly kiest voor PHD in Europa
30-01-2019 12:09:00 | Door: David de Jong | hits: 4048 | Tags:

Oatly, het Zweedse bedrijf dat voedzame en ecologische drankjes maakt van haver, brengt per direct alle media planning en buying activiteiten onder bij PHD in diverse EMEA markten.
 
PHD gaat voor Oatly aan de slag in het Verenigd Koninkrijk UK, Duitsland, Zweden, Denemarken, Finland, Noorwegen, Spanje en Nederland. Andere Europese landen zullen volgen bij verdere expansie van het merk. De acht nieuwe markten zijn een aanvulling op de werkzaamheden die PHD al sinds november 2017 voor Oatly verricht in de VS.

Andreas Granath, Omni Channel Media Manager bij Oatly:  "Wij zijn een speciaal merk dat probeert om dingen anders te doen, en tegelijkertijd willen we snel groeien. Dit vraagt veel van de mensen die bij Oatly werken, maar ook van onze bureaus. We hadden direct een goed gevoel bij het team van PHD, ze begrepen wat we wilden bereiken en ze presenteerden een goede en schaalbare set-up die ons helpt om mooie en effectieve campagnes over de hele wereld uit te rollen".
 
Toby Hack, CEO Global Business PHD, "We zijn enorm enthousiast over het uitbreiden van onze relatie met Oatly. Hun nadruk op het opschudden van een zeer traditionele categorie, met verrassende communicatie, sluit naadloos aan op de visie op communicatie van PHD. We kunnen niet wachten om samen fantastisch werk te doen. "

www.phdmedia.com
www.oatly.com
 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie