Omnicom Public Relations Group aan de slag voor overheid
01-06-2017 13:30:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2315 | Tags:

Omnicom Public Relations Group (OPRG) gaat cybersecurity onder de aandacht brengen in opdracht van het ministerie van Veiligheid en Justitie. De jaarlijkse bewustwordingscampagne Alert Online van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) is na een aanbesteding gegund aan OPRG (fusie Ketchum, FleishmanHillard en Porter Novelli).

Alert Online wil overheden, bedrijvende wetenschap en burgers in beweging brengen om samen te werken aan cybersecurity. Zo kan de weerbaarheid worden vergroot. Gedurende het jaar zullen in het kader van Alert Online verschillende activiteiten worden georganiseerd om aandacht te vragen voor cybersecurity. Het zwaartepunt ligt hierbij in de campagneweken van 2 tot 13 oktober 2017.

Collectieve kracht

Rosalinde van de Wall, General Manager en Managing Director van OPRG: “Het winnen van deze pitch is, naast een prachtige communicatiecampagne, een belangrijk moment om de collectieve kracht en hoge kwaliteit van ons nieuwe team op basis van drie wereldwijde netwerken te laten zien.”

 Monique Botman, Managing Sirector Social Impact & Creating Shared Value bij OPRG: “Deze campagne vereist precies waar onze kracht ligt op het gebied van shared value; het bij elkaar brengen van diverse partijen en kennis om samen te werken aan een belangrijk maatschappelijk en zakelijk doel. Het talent en de expertise van onze mensen op het gebied van cybersecurity vormden de basis van ons voorstel bij de pitch. Onze creatieve online strategieën gaven de doorslag.”

www.omnicomprgroup.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie