Omoda kiest voor Alfred
30-11-2016 09:54:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2293 | Tags:

Alfred gaat aan de slag met de positionering en campagne voor een van de grootste schoenenretailers van Nederland. Aan de keuze voor Alfred ging een bureauoriëntatie vooraf.

Gertie Bin, marketingmanager Omoda: “We hebben stevige ambities in on- en offline retail en zochten een bureau dat ons hierbij strategisch en creatief aan de hand kan nemen. Met succesvol werk voor Allsecur, Jumbo en Simpel heeft Alfred laten zien hoe het spel van offline naar online gespeeld moet worden. Alfred pampert niet, maar haalt door kritische vragen het beste uit Omoda.’’

Eddy Salfischberger, managing partner Alfred: "Omoda is een familiebedrijf waar het ondernemerschap van afdruipt. Al jaren bewijst Omoda hoe je met bricks en clicks in de schoenenbranche het verschil maakt. Wij verheugen ons op de samenwerking.”

www.alfred.nl       
www.omada.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie