Online platform Pure Luxe lanceert magazine
17-02-2017 13:57:00 | Door: Max Vlugt | hits: 5949 | Tags:

Online platform Pure Luxe lanceert haar eerste magazine in 2017. Na het online succes, waarbij er 100.000 unieke bezoekers per maand binnen een jaar werden gerealiseerd, was er een grote vraag naar een fysiek magazine. Met beide platformen bedient Pure Luxe haar lezers de mogelijkheid om online snel informatie te verkrijgen, terwijl het print magazine ruimte biedt voor diepgang. Deze week vond de kick-off van het eerste magazine plaats in Sie-Matic aan het Vondelpark.

Pure Luxe magazine zal met een oplage van 10.000 exemplaren elk kwartaal worden verspreid via een netwerk van vaste adressen, distributiepunten en via de relaties van Pure Luxe. Het magazine is vooral uniek door de zeer hoogwaardige, innovatieve en grensverleggende content en de afwijkende vorm van distributie. Het magazine is namelijk niet verkrijgbaar in winkels en kiosken of via een abonnement. Zo distribueert Pure Luxe op naam naar alle PA’s en MA’s van CEO’s van de Top 100 Nederlands bedrijfsleven, mensen die een huis bezitten met een WOZ-waarde van minimaal 1 miljoen euro en klanten van diverse adverteerders. Het magazine ligt daarnaast bij de meeste 4 en 5 sterren hotels, toprestaurants en bekende luxe winkels.

Floris Wyers, founder Pure Luxe: "We zijn enorm trots op het feit dat wij online zó snel zo groot zijn geworden. Met het magazine willen we onze lezers ook bedienen met diepgaandere en uitgebreide artikelen. Een Rolex van 20.000 euro koop je tenslotte ook niet in 1 klik, daar wil je meer over weten en het product ervaren. Die beleving willen wij meegeven in ons blad!"

Het eerste nummer wordt gesierd door Prins Bernard jr. van Oranje op de cover. Het tijdschrift bevat o.a. interviews met Jeremy Hackett, Gaia Gaja, Andrea Santoni, Breitling’s COO Jean-Paul Girardi en Jean-Claude Biver van het LVMH Watch Department. Verder verzorgen o.a. Sander Lusink van Oger en Robbert Veuger van Aan De Poel de columns voor het blad.

Na de succesvolle magazine launch bij toplocatie Sie-Matic aan het Vondelpark met 150 gasten en diverse pers, komt de tweede editie van het magazine steeds dichterbij. Eind juni zal het tweede nummer uitkomen en dit zal worden gevierd met het allereerste Best of Pure Luxe Event met ongeveer 1000 gasten.

www.pureluxe.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie