[Ontbijtsessie Validators] 15 januari: Zo bepaal je de CEPs voor jouw merk
11-01-2019 11:52:00 | Door: Marianna Beets | hits: 6419 | Tags:

Om je merk te laten groeien is het belangrijk om een nadrukkelijke plek te veroveren in het hoofd van je consument. Byron Sharp stelt dat dit het beste lukt door in te spelen op Category Entry Points (CEPs). Dat doe je door als merk in verschillende koopsituaties relevant te worden voor de consument. Deze ontbijtsessie geeft praktische handvatten om direct met je CEPs aan de slag te gaan.

Programma

8:15 uur Wake-up-coffee en ontbijt
8:30 uur Warming-up: theoretisch kader
8:50 uur Hoe bepaal je jouw CEPs?
9:30 uur Ready to go

Gesprekspartners

Promovendi Noud Schartman, VU Amstdam, en Fabienne Rauwers, Validators, verzorgen deze sessie vanuit het Institute for Brand Analytics. Vanuit een wetenschappelijk kader zullen ze de vertaalslag maken naar jouw praktijk. Samen schreven ze al Je merk laten groeien via CEPs.

Voor wie?

Deze sessie is bedoeld voor iedereen die zich dagelijks bezig houdt met het sturen op merk KPI’s die inzichtelijk maken hoe je als merk groeit. Merkstrategen, brand managers, marketing managers en onderzoekers zijn hier op de juiste plek.

Leer je eigen CEPs bepalen

Aan onze ontbijttafel is plaats voor maximaal acht mensen, dus meld je vandaag nog aan door een mail te sturen naar hilde.doting@validators.nl. Deelname is kosteloos.

Validators houdt zich bezig met de nieuwste innovaties op het gebied van marktonderzoek, met als hoger doel verbetering van de marktpositie van de klant. Met onderzoek naar (on)bewust gedrag verhogen we de effectiviteit van communicatie en creaties van opdrachtgevers in alle denkbare branches.

www.validators.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie