Oogst sluit partnership met Datatrics
31-07-2018 13:52:03 | Door: Max Vlugt | hits: 9206 | Tags:

Oogst wordt partner van Datatrics. Het Datatrics platform richt zich op customer journeys met behulp van klantdata en voegt hier algoritmen en machine learning aan toe. Oogst kan Datatrics een rol geven in de Marketing Technology-infrastructuur en door middel van klantprofielen haar klanten relevantere klantervaringen en betere online resultaten laten leveren.

Arjen Hettinga, Client Strategy Director Oogst: "De samenwerking met Datatrics zorgt ervoor dat we onze klanten laagdrempelige dataoplossingen kunnen aanbieden. Door data uit verschillende bronnen aan elkaar te koppelen zorgen we voor een centrale aansturing van online marketingkanalen en brengen we online marketing voor onze klanten naar het volgende niveau."

Margit Duijker. CCO Datatrics: "Wij zijn verheugd om Oogst te verwelkomen als nieuwe Datatrics Partner. Oogst is een volwassen partij in de markt met een mooi klantportfolio. Wij kijken er naar uit gezamenlijk mooie cases te bouwen."

www.oogstonline.nl
www.datatrics.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie