Paul Clappers treedt toe als partner FNKE
14-07-2017 15:30:42 | Door: Max Vlugt | hits: 2701 | Tags:

PR-bureau FNKE, gespecialiseerd in data-gedreven pr, heeft vanaf vandaag twee partners: Bram Jeurissen en Paul Clappers. Na bijna twee jaar werkzaam te zijn geweest bij FNKE, werd het tijd voor Paul tijd om de volgende stap te zetten.

Paul Clappers: "Toen ik in 2015 bij FNKE begon, was het bedrijf net een maand oud. Het voelde van het begin goed en dat gevoel is alleen maar sterker geworden. Samen met Bram heb ik ervoor gezorgd dat we pitches hebben gewonnen en ondertussen werken we met de gemeente Arnhem, JEE-O, Oxxio, ProRail en SodaStream aan geweldige campagnes. Daar wil ik aan blijven werken, niet alleen als medewerker maar als mede-eigenaar. Net zoals aan het heruitvinden van PR, ook op dat gebied is nog flink wat werk te verzetten in Nederland."

Groeien

Bram Jeurissen: "De meest succesvolle bureaus hebben twee eigenaren. Zo houd je elkaar scherp en vul je elkaar aan. Met de buy-in van Paul hebben wij alle kwaliteiten geborgd die nodig zijn om de volgende stap te maken. Zo groeien we door naar ons doel: een award winning data-gedreven pr-bureau."

Rollen in het bedrijf

In de dagelijkse bedrijfsvoering blijft Clappers verantwoordelijk voor pr, social campaigns, strategie, concepting en content. Jeurissen richt zich met name op new business, strategie, concepting, en data-analyse. Er wordt nog gezocht naar een ervaren pr-consultant.

pr-bureau FNKE

FNKE is een data-gedreven pr-bureau, wij maken keuzes op basis van data om zo campagnes te realiseren die beklijven. FNKE is gestart in 2015, gevestigd in Arnhem en werkt voor Arnhem, JEE-O, Oxxio, ProRail en SodaStream. FNKE werkt met zelfsturende teams, op basis van Holacracy.

www.fnke.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie