Paul Zevenboom strategy director digital MPG.
28-10-2016 14:25:00 | Door: Ton Boom | hits: 3960 | Tags:

Crossmedia contentmarketingbureau MPG. zet verder in op digitaal met de benoeming van Paul Zevenboom tot strategy director. Paul, een digitale duizendpoot met brede strategische ervaring, werkte eerder voor onder andere XEED, Wecanbeheroes en ISM eCompany.

Dolly van den Akker, business directeur MPG. Nederland: "Paul heeft zijn sporen ruimschoots verdiend in het digitale domein. Hij is onlangs begonnen bij MPG. als cliënt services director. Echter, zijn strategische en conceptuele kijk op complexe communicatievraagstukken deed ons al snel besluiten om hem als strategy director in te zetten met een focus op digitaal."

Paul Zevenboom: "Het terrein van contentmarketing heeft zich ontwikkeld en is uitdagender geworden met alle beschikbare touchpoints. Content is in mijn ogen altijd het kloppend hart van een organisatie. Echter zonder ziel, brand voice en juiste contentstrategie zullen organisaties zich nooit echt onderscheiden van de concurrentie. MPG. speelt een belangrijke rol in de crossmediastrategie en -aanpak hiervan. Een aanpak die altijd start met een strategie gebaseerd op de analyse van de interesses en behoeftes van de klant. Dat geldt voor zowel B2C als B2B. Ik wil hier met mijn strategische expertise een steentje aan bijdragen en bedrijven duidelijk maken dat content een doel heeft."

Over MPG.

MPG., al 40 jaar specialist in contentmarketing, ontwikkelt en verspreidt content voor merken. Redactioneel en branded, digitaal, in print of live en omnichannel als het kan. MPG. wil zo audiences inspireren en informeren met verhalen die er voor hen toe doen. Op elk moment dat zij zelf bepalen. De ca. honderd medewerkers van MPG. ondersteunen merken in het complete communicatietraject: van strategie en concept tot creatie, uitvoering en het meetmoment van het eindresultaat.

MPG. produceert en onderhoudt tientallen magazines, websites, apps, events en video’s. In de eigen foto- en filmstudio, de Today Studio’s, ontwikkelt MPG. jaarlijks meer dan 1.000 foto- en videoproducties.

MPG. werkt onder andere voor A-merken zoals Ahold, ABN AMRO, KPN, UWV, MONA, KNMV, Espria, Rabobank en Staatsbosbeheer. Het hoofdkantoor staat in Amstelveen. Internationaal opereert MPG. onder de naam MPG. Concepts met een kantoor in New York.

www.mpg.today

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie