Peter van Keulen Managing Director ChannelUp
19-01-2017 11:13:50 | Door: Katja Brokke | hits: 1989 | Tags:

Creative agency ChannelUp en Peter van Keulen werkten in het verleden regelmatig in elkaars verlengde voor dezelfde opdrachtgevers. Waar Van Keulen eindigde met het doen van aanbevelingen op basis van insights, startte ChannelUp met het vertalen van deze insights naar activaties. Voor beide partijen is het zowel een uitdagende als een logische stap om samen te gaan. Van Keulen gaat aan de slag als Managing Director.

Alex Hamming, creatief directeur van ChannelUp: “Het past perfect bij onze ambitie om inhoudelijk verder te groeien en onze voorsprong in trade en shoppermarketing verder uit te bouwen. Peter kan echt iets toevoegen en ons naar een next level brengen. Zijn expertise zal ook onze creatieven helpen om nog scherpere voorstellen te ontwikkelen.”

Van Keulen: “ChannelUp heeft een team ambitieuze professionals die hun vak bloedserieus nemen. Dat sluit naadloos aan op mijn passie voor activaties vanuit insights. Mijn visie is om intelligentie en technologie standaard toe te voegen aan creatie, concept en communicatie.
Binnen merkorganisaties en retailformules is shopper denken al wel common sense maar nog niet common practice. We willen opdrachtgevers helpen om shoppermarketing structureel en strategisch te verankeren in het commercieel beleid. Hier ligt de ruimte voor ChannelUp de komende jaren!”

Hamming: “We willen samen met Peter ook conversie meer centraal stellen. We blijven in de kern een creative agency, maar willen nog meer uitblinken in creatieve concepten en oplossingen die meetbaar effectief zijn.”

Verder denken Van Keulen en Hamming dat de overstap ook zal leiden tot nieuwe diensten en services. Daarbij zal ChannelUp zich ook meer richten op opdrachten voor retailformules.

www.channelup.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie