Primeur: digitalAudience geïntegreerd met DoubleClick
12-09-2017 08:28:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2430 | Tags:

Adverteerders kunnen nu gebruik maken van hun eigen customerdatabase voor online marketing binnen DBM.

digitalAudience biedt de mogelijkheid om CRM data van adverteerders naar anonieme doelgroepen te transformeren en deze beschikbaar te maken in de DBM-omgeving van de adverteerder.

De doelgroep kan nu geactiveerd worden voor campagnes.

Gijs van Eijsden, solution specialist DoubleClick Buy Side: "Deze integratie biedt adverteerders voor wie het lastig is om audiences vast te leggen of te laten inloggen binnen hun domeinen toch de mogelijkheid om deze succesvolle vorm van targeten in te zetten. Een goed voorbeeld is de automotive branche. Bedrijven binnen deze branche beschikken vaak over grote bestanden met veel klantinformatie maar de klanten hebben vaak geen reden om de website van de adverteerder te bezoeken, laat staan in te loggen. Via CRM onboarding met digitalAudience kan de adverteerder wel zijn bestaande klanten targeten in DBM."

www.digitalaudience.io

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie