QO Amsterdam kiest voor Lemon Scented Tea
11-04-2018 18:11:25 | Door: Max Vlugt | hits: 4848 | Tags:

Na een pitch heeft QO Amsterdam gekozen voor Lemon Scented Tea als creatief bureau. Deze week opent het nieuwe hotel, gelegen in het opkomende Amstelkwartier in Amsterdam Oost, haar deuren. 

Na een succesvolle wervingscampagne voor nieuwe medewerkers gaat Lemon Scented Tea nu officieel verder als het bureau van QO Amsterdam. Lemon Scented Tea wordt verantwoordelijk voor de positionering, brand awareness campagne en het ontwikkelen van een internationale social media strategie.

Gijsbregt Vijn, Managing Director Lemon Scented Tea: "Doel is om QO Amsterdam bekend te krijgen onder internationale leisure travelers. Online travel agencies zijn nu een heel belangrijk kanaal voor QO. Door QO Amsterdam neer te zetten als the place to be willen we dat mensen die een trip naar Amsterdam overwegen ook rechtstreeks bij QO gaan boeken. Een slimme inzet van PR, influencers en social is daarbij heel belangrijk.’"

Marlon Roosblad, Marketing Manager QO: "Lemon Scented Tea begreep meteen dat we veel meer willen zijn dan alleen een hotel. Hoe leuk reizen ook is, het kan veel energie verslinden. Alles bij QO Amsterdam is er daarom op gericht dat gasten met meer energie vertrekken dan waarmee ze aankomen. De campagne die we samen met Lemon Scented Tea gaan ontwikkelen moet dat gevoel gaan overbrengen."

In het hotel zijn ook restaurant Persijn en rooftopbar Juniper & Kin gevestigd. Naast het hotel gaat Lemon Scented Tea ook Embody, een nieuw wellbeing concept met een studio in het gebouw, lanceren. 

www.lemoncentedtea.com
www.qo-amsterdam.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie