Qban ontwikkelt digitale campagne New York Pizza
27-11-2017 10:04:31 | Door: | hits: 2418 | Tags:

Vanaf 24 november is New York Pizza een landelijke actieweek gestart met een pizza voor 3,99 euro. Bij enkele filialen is er ook een speciale lunchactie tot 16:00 uur met een pizza voor 2,99 euro. Afhankelijk van de locatie en het tijdstip van de consument wordt een specifieke uiting van het op dat moment geldende aanbod getoond.

Met impactvolle aanwezigheid op mobile en digital-out-of-home is het digitale aandeel in deze campagne groter dan ooit.

Cindy bij de Vaate, Account Director bij Qban: “Het is de eerste campagne die wij voor New York Pizza hebben ontwikkeld. Het is ontzettend gaaf om te zien dat wij direct van toegevoegde waarde zijn door in een korte doorlooptijd een bestaand concept digitaal door te ontwikkelen. We hebben voor New York Pizza vernieuwing aangebracht door creaties devicespecifiek te optimaliseren en te animeren in een digital-out-of-home video.”

De campagne staat online tot en met 3 december.

Credits
Verantwoordelijk bij klant: Marcel Terstegen, Sebastiaan Mosselman | Account: Cindy bij de Vaate | Art direction: Maarten van Scheijndel, Billy Santegoets | Creatie: Jamie Robijn, Ruud Puylaert, Franklin Rodriques | Producer: David Timmermans | Mediabureau: ClickValue

www.newyorkpizza.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie