Qontent Matters ontwikkelt campagne voor BaByliss met Olcay Gulsen
13-12-2018 09:53:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3061 | Tags:

Olcay en Dolshe Gulsen zijn de nieuwe brand ambassadors van BaByliss. In de campagne van BaByliss demonstreert Olcay samen met zus Dolshe hoe vrouwen verschillende looks zelf creëeren via een online tool van BaByliss; de Ken je haar-tool.

BaByliss heeft al meer dan vijftig jaar ervaring met haarstyling en geeft vrouwen al jaren tips ter inspiratie én educatie. Met de nieuwe Ken je haar-tool bewijst BaByliss dat iedere vrouw stijlvol voor de dag kan komen en de baas is over haar eigen look. Elke look wordt via een gemakkelijke how-to uitgelegd door verschillende influencers, waaronder de nieuwe brand ambassadors van BaByliss, Olcay & Dolshe Gulsen.

Met deze campagne voor BaByliss wordt bewezen dat vrouwen met een BaByliss-tool hun favoriete look gemakkelijk zelf thuis kunnen creëren. Dankzij de brand ambassadors, die in samenwerking met BaByliss zijn geselecteerd, wordt dit op een relevante manier overal geladen. In 2019 zal op verschillende relevante momenten Olcay en Dolshe ingezet worden om het merk verder te laden.

Olcay Gulsen: “Ik ben al jaren groot fan van de producten van BaByliss en gebruik ze dagelijks om mijn haar mooi in model te krijgen. BaByliss ontwikkelt innovatieve producten die mij steeds verrassen. Daarom stond een samenwerking met BaByliss ook hoog op mijn wensenlijst.” 

Emma Aarts, Senior Brandmanager bij BaByliss: "Wij kiezen bewust voor Olcay en Dolshe. Niet alleen vanwege haar prachtige haar, maar ook omdat ze een echte powervrouw is. Iets dat veel Nederlandse vrouwen aanspreekt!”

Danijel Dercksen, Creative Director bij Qontent Matters: "BaByliss heeft als doel vrouwen te inspireren en verrassen. Onze nieuwe Ken je haar-campagne sluit hier goed op aan, omdat we vrouwen op een creatieve én toegankelijke manier onderwijzen. Daarnaast is Olcay en Dolshe is een toegankelijke en natuurlijke match met BaByliss. We kijken er daarom ontzettend naar uit om deze samenwerking in 2019 verder te laden!"

Credits

Klant: BaByliss Nederland | Senior Brand Manager: Emma Aarts | Brand Manager: Florentine van der Molen | Online Marketeer: Dries de Kaste | Bureau: Qontent Matters | Creative Director: Danijel Dercksen | Concept: Renee Bainczyk, Lianne Plouvier | Producers: Joyce Nafzger, Wieteke Alvarez | Art: Florido Meacci, Rutger Floor | DOP: Bas Baakman | Edit: Mark van Woerden | Geluid: Stephan Kos | Mediabureau: De Nieuwe Zaak

www.babyliss.nl     
www.qontentmatters.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie