Quince ontwikkelt AR-activatie voor Samsung
23-04-2018 09:36:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2379 | Tags:

Activatiebureau Quince heeft in opdracht van Samsung een retailcampagne ontwikkeld voor de productintroductie van de Quickdrive-wasmachine. Door middel van een door Quince ontworpen augmentedreality-app, kunnen consumenten de wasmachinetechniek van binnenuit bekijken. Hierdoor worden de USP's van de nieuwe Samsung-technologie op heldere wijze gecommuniceerd naar de consument. De activatie wordt uitgerold bij ruim 90 retailconcerns in Nederland en België.

Bezoekers van deelnemende winkels kunnen de aanwezige tablet op een Samsung wasmachine richten en door middel van augmented reality een gesimuleerde wasbeurt met nieuwe Quickdrive-technologie van binnenuit bekijken.

Frans Hulshof, interim CEO bij Quince: "Bewegend beeld zegt meer dan 1000 woorden. Wij merken dat zowel retailers als consumenten ontzettend enthousiast reageren. Met innovatieve technologie verzekeren wij onze klanten van een top-of-mind-positie bij de consument."

De activatie voor de Samsung Quickdrive wordt uitgerold bij onder andere Media Markt, BCC en Coolblue.

www.quince.nl
www.samsung.com/nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie