RIDE wint pitch als contentbureau voor Weleda
05-07-2018 12:08:00 | Door: Suzanne van der Meij | hits: 4340 | Tags:

Creative agency RIDE is door Weleda na een pitch gekozen als bureau voor videocontent. De manier van het omgaan met het merk, de producten en de verschillende concepten voor content gaven de doorslag in de keuze voor RIDE. Het komende jaar zal het bureau videocontent creëren voor Weleda, voor zowel Nederland als België, van animatie tot video. 

Pim de Graaff, creative director van RIDE: "Er is nog veel te winnen voor Weleda op het gebied van video. Wij zien dit dan ook als een mooie kans om dit prachtige merk groter te maken in de Benelux."

Daan Zeelt, marketingmanager van Weleda: "Weleda investeert meer in digitale content, om Weleda in de Benelux steviger te positioneren als het 100 procent natuurlijke verzorgingsmerk. Video is hier onlosmakelijk mee verbonden. Met RIDE heeft Weleda de partner om video's met impact te maken en die ons in staat stelt een grotere groep consumenten aan ons te binden." 

 

Over Weleda

Weleda wil bijdragen aan de gezondheid van mensen en aan een gezonde aarde door het produceren en verhandelen van natuurlijke geneesmiddelen en lichaamsverzorgingsproducten. Het bedrijf werkt uitsluitend met ingrediënten van 100 procent natuurlijke oorsprong, zoveel mogelijk van biologische kwaliteit.

www.ride.amsterdam 
www.weleda.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie