RTB House bekroond in Deloitte's Big Five-categorie
15-10-2018 11:05:26 | Door: Max Vlugt | hits: 2883 | Tags:

RTB House is het enige Poolse bedrijf dat in de Big Five-categorie staat van de Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Het bedrijf staat op de tweede plaats in de categorie van grote techbedrijven die uitzonderlijk snel groeien. Daarnaast staat RTB House op de 32e plaats van snelst ontwikkelende techbedrijven in de Fast 50-categorie.

De grote techbedrijven die binnen de Big Five-categorie vallen moesten voldoen aan specifieke criteria. Zo moesten ze minstens vier jaar actief zijn op de markt en in de geanalyseerde jaarlijkse perioden een operationele omzet hebben gegenereerd van tenminste 50.000 euro, maar in het laatste geanalyseerde jaar mocht deze omzet niet minder bedragen dan 25 miljoen euro. RTB House behaalde een omzetgroei van 415 procent, wat resulteerde in de tweede plaats onder technologiebedrijven in Centraal Europa.

De Fast 50 is de hoofdcategorie van de Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. De ranglijst erkent en profileert de vijftig snelst groeiende bedrijven in de regio op basis van hun omzetgroei over een periode van vier jaar (2014-2017). In deze categorie is RTB House geëindigd op de 32e plaats.

Daniel Surmacz, COO van RTB House: "Het is een fantastisch jaar geweest voor RTB House. Onze technologie en continue ontwikkeling werden al erkend door bekende industrie-experts en onderscheiden met verschillende prijzen, maar nu maken we ook nog eens deel uit van de Deloitte Big Five. Het is een eer en de kroon op ons werk. Tweede worden in de categorie techbedrijven met de grootste groei in Centraal Europa laat niet alleen zien dat we nog steeds groeien, maar onderstreept ook de kwaliteit van onze game-changing technologie. Vorig jaar implementeerden we, als een van de eerste retargeting-bedrijven ter wereld, deep learning voor al onze algoritmen, en lanceerden we ons AI Marketing Lab, waarmee we geavanceerde mar-tech-oplossingen zullen ontwikkelen voor zowel uitgevers als adverteerders. We zijn er zeker van dat volgend jaar een nóg beter jaar wordt."

RTB House is het eerste retargeting-bedrijf ter wereld dat zijn eigen technologie ontwikkelt en implementeert en deze voor honderd procent baseert op deep learning. De technologie is in te zetten voor de inkoop van advertenties in het RTB-model. Met deze tool vergroot het bedrijf de algehele performance van retargeting-campagnes tot wel vijftig procent ten opzichte van retargeting-campagnes zonder deep learning.

De volledige Deloitte Technology Fast 50-ranglijst is hier te vinden.

www.rtbhouse.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie