Rebranding CM
24-07-2017 10:58:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2724 | Tags:

CM heeft haar positionering, visuele identiteit en website vernieuwd. Daarnaast lanceert CM een nieuwe website op een nieuw domein: cm.com.

CM is sinds 1999 gegroeid van sms-bedrijf tot een organisatie die bedrijven in staat stelt om hun klanten en consumenten te bereiken via mobiele applicaties en toepassingen. Sms is nog altijd een belangrijk onderdeel binnen CM’s dienstverlening, maar ook payments, pushnotificaties, online identificatie, voiceberichten en ticketing zijn tot het portfolio gaan behoren.

Joris van der Waart, Chief Marketing Officer van CM:“Als je mensen vraagt waar CM voor staat, dan antwoorden ze met: sms. CM is echter veel meer dan dat. Het is uitgegroeid tot een echte mobile business enabler die diensten aanbiedt in het gehele mobiele spectrum: van het verzenden en ontvangen van tekst- en spraakberichten tot en met het digitale identificatie en authenticatie en het ontvangen van betalingen. Dat is ook de reden dat de toevoeging telecom niet langer wordt gevoerd. We zijn zeker niet alleen een telecombedrijf.”
"We presenteren als bedrijf een nieuw logo, dat beter past bij de huidige identiteit en positionering van CM. Het voorgaande logo deed wat industrieel en technisch aan. De letters CM waren opgebouwd uit losse stukjes. In ons nieuwe logo zijn de letters in één vloeiende beweging met elkaar verbonden. Het geeft aan wie we zijn, waartoe we er zijn en wat we kunnen betekenen voor mensen en bedrijven.”

Nieuw domein cm.com

Onlangs kwam eveneens het internetdomein CM.com in handen van CM. De nieuwe huisstijl en het nieuwe logo worden tevens op de nieuwe website gevoerd. Ook op de wedstrijdshirts van Eredivisieclub NAC Breda, waarvan CM de hoofdsponsor is, prijkt het nieuwe logo en het nieuwe internetadres.

www.cm.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie