Rebranding en 360-gradencampagne Youfone door Natwerk
26-06-2017 08:56:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3166 | Tags:

Youfone introduceert haar nieuwe campagne Wat You Wil: een 360-gradencampagne met twee TVC’s en diverse activaties - maar ook een nieuw logo en een nieuwe website. Zowel het creatieve werk als het ontwikkelen van de strategie komt van Natwerk.

Absurdistische stijl

Voor de regie van de commercials werd gekozen voor Rob Lücker, die afgelopen jaar onder de jongeren een flinke hit scoorde met zijn serie Rundfunk.

Frank de Ruwe, oprichter van Natwerk: “Zijn stijl past goed bij die van de nieuwe campagne. Rob bewees met Rundfunk een enorm gevoel te hebben voor wat jongeren op dit moment tof vinden. En gelukkig troffen we in Youfone een klant die het avontuur niet schuwt en het aandurft opvallend werk te maken.”

Met de rebranding en campagne slaat Youfone een nieuwe weg in.

Valentijn Rensing, CEO van Youfone: "In een wereld waar we al zoveel keuzes moeten maken, zijn we op zoek naar merken en producten die ons leven makkelijk maken, niet moeilijker. Dat is precies wat we bij Youfone doen door het leveren van goed bereik, snel internet en een handige klantomgeving."

Later in het jaar volgt nog een aantal activaties en vervolguitingen waarvan wordt verwacht dat ze op veel aandacht zullen rekenen.

Credits:
Verantwoordelijke bij klant: Valentijn Rensing, Carel van Hoogenhuyze, Jeremy Carlier | Bureau: Natwerk | Production agency: Natwerk  | Regisseur: Rob Lücker | Lighting cameraman/D.O.P.: Lex Brand | Editor: Teun Rietveld | Music: Remus Ockels | Sounddesign: Hielke Praagman | Online & grading: Captcha | Voice-over: Murth Mossel | Fotografie: Leon Hendrix | Mediabureau: Zuiver media

www.natwerk.nl
www.youfone.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie