Restyling voor Jamie magazine
28-06-2017 12:24:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2439 | Tags:

Deze zomer lanceert Veen Media de restyling van Jamie magazine, het internationale food-, travel- en lifestylemagazine van Jamie Oliver. De Nederlandse licentietitel volgt hiermee het Engelse voorbeeld dat in nauwe samenwerking met Jamie Oliver opnieuw in de markt is gezet. Na ruim 50 edities vond het Jamie-team het tijd voor verandering.

Oliver: "Ik ben ongelofelijk trots op de nieuwe look van Jamie magazine! Het voelt fris, spannend en helemaal van deze tijd. Het magazine zit barstensvol inhoud; van exclusieve recepten die je nergens anders zult vinden tot foodie-inzichten van mijn vertrouwde vrienden, zoals inspirerende verhalen, foodtrends, de allernieuwste adresjes, seizoensgerechten en nog veel meer."

Vanaf het zomernummer zal het tijdschrift exclusieve Jamie Oliver-recepten publiceren en gerechten plus verhalen bevatten van Oliver's culinaire vrienden. Moeilijke recepten en lange verhalen maken plaats voor een vrolijke mix aan korte interviews, nieuwswaardige items en eenvoudige recepten. Ook visueel is Jamie magazine gerestyled, met 1,5 centimeter extra lengte, frisse kleuren, een strakke vormgeving en Jamie Oliver op de cover.

Suzanne Pronk, hoofdredacteur van Jamie magazine: "Het heeft ons op de redactie flink wat nachtelijke uurtjes werk gekost, maar gelukkig ook heel erg veel plezier bezorgd. We zijn supertrots op het eindresultaat. Niet alleen ziet het magazine er fantastisch uit, ook hebben we een heleboel nieuwe rubrieken toegevoegd, die inspelen op de toenemende interesse van onze lezers om alles te willen weten over eten."

www.jamiemagazine.nl
www.veenmedia.nl

Lees ook: [Interview] Suzanne Pronk over Jamie magazine en het culinaire schap

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie