Retailmarketingbureau IPOS opent in Amsterdam
18-07-2017 14:01:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3141 | Tags:

Het Britse retailmarketingbureau IPOS is uitgebreid naar continentaal Europa met een nieuw kantoor in Amsterdam, ter ondersteuning van de kantoren in Londen en Manchester. Volgens het bureau, dat gespecialiseerd is in point-of-sale-marketing voor zowel online als offline retailkanalen, is de opening een reactie op de aanhoudende positiviteit rond de investeringen van merken in hun fysieke filialen.

Samm Lloyd, algemeen directeur van IPOS: “We hebben altijd al plannen gehad om uit te breiden naar Europa en aangezien een paar van onze langdurige klantrelaties vanuit hoofdkantoren in Amsterdam werken, leek het een voor de hand liggende stap om uit te breiden naar deze stad. Het is een spannend jaar voor IPOS; we hebben acht nieuwe werknemers in ons team verwelkomd, onze kantoren in het Verenigd Koninkrijk uitgebreid en zetten nu voet aan de grond in Nederland.”

IPOS werkt onder andere voor Under Armour, Vans, Dr Martens en Asics. Het bedrijf werd opgericht in 2005 en is gespecialiseerd in het ontwerpen, creëren, printen, bouwen en installeren van merkcommunicatie voor kleinhandelaars en merken.

www.ipos-design.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie