Roorda maakt campagne voor Tempo-Team
10-09-2018 09:17:00 | Door: Max Vlugt | hits: 1900 | Tags:

Roorda maakt een campagne voor Tempo-Team. Het thema van de campagne is werkplezier en zal zowel op televisie als online en via social zichtbaar zijn. 

Tempo-Team stelt dat werk in Nederland vooral wordt gezien als een bijzaak, aangezien twee op de drie Nederlanders aangeven niet bevlogen te zijn over hun werk. 

Marten van der Leest, brandmanager bij Tempo-Team: "Je kunt er uit opmaken dat de meeste Nederlanders vooral kijken naar werk als een noodzakelijkheid. Zonde, want werk dat bij je past, leidt echt tot meer plezier, en dan niet alleen op je werk. Als je je dan ook nog eens bedenkt dat veel Nederlanders meer dan 250 dagen per jaar werken, dan gaan er echt veel dagen verloren."

Uit een onderzoek van Tempo-Team onder meer dan 11.000 respondenten, komt naar voren dat 76 procent werkplezier wel degelijk belangrijk vindt (Beroepen Arbeidsmarkt Survey, 2017).

Van der Leest: "De manier waarop mensen naar werk kijken, verandert daarbij snel. We willen aansluiten bij de belevingswereld van een nieuwe generatie werkenden. De baan voor het leven en dan met een gouden horloge afscheid nemen, bestaat allang niet meer. Werk moet vooral ook passen bij je leven, bij je interesses en te combineren zijn met je privéleven. Pas als het past, heb je echt plezier. De manier waarop onze medewerkers vragen stellen aan werkzoekenden is dus veel meer gericht om een baan vinden die écht bij ze past."

Credits:
Bureau: Roorda Reclamebureau | Concept: Joeri Jansen, Roy Frencken en Edward van der Veen | Account: Judit de Graaf en Michelle de Vos | Strategie: Paul Sijtsma  | Regie en post production: Danny Merk (Popcorn) | Producer: Tara Gautan (Popcorn) | Muziek en Sound design: Joris van Grunsven (Studio Takt) | Fotografie: Jeroen Hofman | Design: Raphael Bartels  | Uitwerking: Dino Kho en Jacqueline Krijnen | Verantwoordelijk bij klant: Marijke Visser, Marten van der Leest, Mariëtte Leenhouts

www.roorda.nl
www.tempo-team.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie