[Roundtable of Innovation] 27 juni: Beïnvloed consumenten door inzet van Distinctive Assets
06-06-2019 09:36:00 | Door: Marianna Beets | hits: 4144 | Tags:

Tijdens deze Roundtable of Innovation laat Validators zien hoe belangrijk Distinctive Assets zijn bij de beïnvloeding van onbewust consumentengedrag. Voor iedereen die zich bezighoudt met marketing en communicatie is het relevant om te weten hoe merkelementen voor een merk kunnen werken. Consumenten maken merkbeslissingen veelal onbewust.

Benieuwd op welke manier Distinctive Assets consumenten onbewust beïnvloeden?

Op donderdag 27 juni maakt Yannick Luca je wegwijs in de wereld van consumentengedrag, om vervolgens aan te sluiten op de Distinctive Brand Assets-theorie van Jenni Romaniuk.

Datum: donderdag 27 juni 2019
Locatie: Moonlander, bij Validators, Johan van Hasseltweg 39c, Amsterdam 
Programma: 8:15 uur: Wake-up coffee + ontbijt - 8:30 uur: Goed te behappen theoretisch kader + pakkende praktijkvoorbeelden - 9:45 uur: Ready to go

Aanmelden?

Er zijn tien plekken beschikbaar aan onze tafel, dus wees er snel bij!. Aanmelden kan via hilde.doting@validators.nl 

De Roundtable of Innovation is een initiatief van Validators en Nederlands MediaNetwerk. Maandelijks verzorgen we een sessie waarbij we in klein gezelschap kennis delen over een innovatief onderwerp. 

www.validators.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie