Ruben Sondaar Head of Supply SpotX
02-03-2017 15:40:16 | Door: Katja Brokke | hits: 3824 | Tags:

Ruben Sondaar maakt de overstap naar video-inventorymanagementplatform SpotX. Binnen SpotX wordt Sondaar als Head of Supply verantwoordelijk voor business development en publishers partnerships. Behalve met Sondaar breidt SpotX haar team verder uit met Ilenia Barnabe als Supply Ops Accountmanager en Michiel Lok in de rol van Demand Manager Benelux. Met de komst van deze drie professionals versterkt SpotX haar positie als specialist op het gebied van programmatic video-advertising.

Sondaar neemt de Head of Supply-rol over van de vertrekkende Jeroen Rutte, die als adviseur bij SpotX betrokken blijft. Sondaar, voorheen Persgroep en YieldR, zal binnen SpotX de leiding krijgen over de afdelingen Supply Operations, Platform Services en Business Development.

Sondaar: “Ik kijk ernaar uit om als Head of Supply bij te dragen aan een innovatieve en specialistische partij als SpotX. SpotX voorziet bijna alle Nederlandse publishers en broadcasters van de juiste tools om hun advertentieopbrengsten op desktop en mobile te maximaliseren. Dit doen zij al jaren en met succes. Nu verzorgen zij als voorloper hierin ook de programmatic uitlevering van video op connected tv, en hopelijk binnenkort op lineaire tv. Ik verheug me erop om betrokken te zijn bij deze spannende marktontwikkelingen.”

www.spotxchange.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie